Vanliga frågor
Vad händer när jag har lagt en beställning?
När din beställning är genomförd kommer du får en orderbekräftelse direkt i ditt mail. Det är därför viktigt att du kollar igenom den direkt för eventuella fel och om du hittar något, meddelar oss så snabbt som möjligt.
Hur lång tar det för mitt paket att levereras?
Vi strävar efter att skicka alla ordrar samma dag vid beställningar innan klockan 15. I perioder där vi har många ordrar kan det i några fall förekomma en extra dags leveranstid. Vi är kända för snabb leverans och vi gör allt vi kan för att hålla detta! I vissa enskilda fall kan det dock finnas en restorder och om detta sker kommer vi så snart som möjligt informera om detta.
Kan jag ändra i min beställning?
Om du vill göra ändringar i din beställning, vänligen kontakta oss via e-post: kundservice@badmintonshoppen.se. Om din beställning redan har packats eller skickats är det inte möjligt att ändra den. Det är inte möjligt att lägga till produkter i din beställning.
Kan jag annullera min beställning?
Det kan du fram till dess aatt ordern är packad eller skickad. Kontakta vår kundservice och ha ditt ordernummer redo.
Hur returnerar jag en vara?
Vi har skapat en enkel och säker returportal som du han följa för att göra en retur till oss. Klicka HÄR.
Jeg har precis öppnat mitt paket om det är fel vara/ en skadad vara – vad gör jag?
Vi är ledsna att du fått en trasig, smutsig eller fel vara. Är det så fallet ska du så snabbt som möjligt skicka tillbaka varan i originalförpackningen. Du kan eventuelt kontakta oss via vår mail.
frågor?
Kontakta oss via e-post: kundservice@badmintonshoppen.se
Du kan få hjälp, råd och vägledning genom att skicka ett e-postmeddelande där våra badmintonexperter är redo att ge dig personlig rådgivning.